Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 10:49:58 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14390 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vainupea küla, Liivametsa 
(suvemaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 30.07.2021 Haljala Vallavalitsuse väljastatud 
haldusakt hoone ümberehitamiseks on aegunud. Päästeamet- tuleohutus 
Transpordiamet- hoone asub valdavas osas avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndis. Keskkonnaamet- hoone asub ehituskeeluvööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27193970>  (menetlus nr: 
462738), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister